Κυριακή, 17 Απριλίου 2011

Βάλε το γκρέιπφρουτ στη διατροφή σου

Δεν είναι τυχαίο που η δίαιτα του γκρέιπφρουτ είναι τόσο δημοφιλής.
Το φρούτο αυτό είναι εξαιρετικά χορταστικό και περιέχει μόλις 104 θερμίδες. Εξαιρετική πηγή βιταµίνης C και καροτενοειδών, το γκρέιπφρουτ δεν έχει µόνο γεύση αλλά και ισχυρές αντιβακτηριδιακές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες.
Έρευνες δείχνουν ότι ο καρπός του γκρέιπφρουτ συµβάλλει στη µείωση της χοληστερίνης και ενισχύει την καταπολέµηση της αρτηριοσκλήρωσης, ενώ είναι πιθανόν να καταπραΰνει και το πεπτικό έλκος.
Μάλιστα, είναι μια έξυπνη προσθήκη σε κάθε γεύμα. Μια ωραία ιδέα είναι να πασπαλίσεις ροζ γκρέιπφρουτ, κομμένο στη μέση, με καστανή ζάχαρη και να το καψαλίσεις για 3 λεπτά περίπου, κρατώντας το 10 εκ. από τη φωτιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Apture